Κυριακή 17 Απριλίου 2016

Ανακοίνωση Θωμά Γαζή προς όσους/ες αγαπούν την Ελληνική αστρολογία!

                                                               (credit: Pinterest)

Πριν ένα μήνα έγινε μία δίκη αστρολογικού ενδιαφέροντος! Η δίκη αυτή (μπορείτε να διαβάσετε γι' αυτήν εδώ) δεν αφορούσε απλά τους τέσσερις αστρολόγους που εμπλέκονταν σε αυτήν αλλά ολόκληρη την ελληνική αστρολογική κοινότητα! Και από ότι κατάλαβα (από τα εκατοντάδες καταδικαστικά απέναντι στους μηνυθέντες δικτυακά σχόλια και προσωπικά μηνυμάτα που έλαβα τον τελευταίο μήνα σχεδόν από κάθε σημείο του πλανήτη), η υπόθεση αυτή έδειξε να αφορά και τους αστρολόγους που βρίσκονται έξω από τα σύνορα της χώρας μας - αφού η συγκεκριμένη δίκη αποτέλεσε σημαντική είδηση στις διεθνείς αστρολογικές κοινότητες!

Σε καμία περίπτωση η δίκη αυτή δεν αφορούσε σε κάποια απλή προσωπική διένεξη ή αντιδικία (όπως μπορεί να πιστεύουν κάποιοι/ες) ανάμεσα σε μένα και τους Θανάση Ματσώτα, Κατερίνα Σαλωνίκη και Δημήτρη Κορωνάκη. Η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι αυτοί (και οι "συμπαθούντες" τους) ανέπτυξαν μια πρωτοφανή εμπάθεια απέναντι στο πρόσωπο μου και με πολέμησαν ανηλέητα επί δέκα σχεδόν χρόνια όχι σαν "ιδιώτη", σα Θωμά Γαζή  αλλά γι' αυτό που εκπροσωπώ! Για τον αγώνα που δίνω για μια καθαρή Ελληνική αστρολογία, για μια αστρολογία με Παιδεία, χωρίς "μεντιουμισμούς", τράπουλες, μαύρες μαγείες κλπ. (αν ψάξετε θα βρείτε πάμπολλες σχετικές δημοσιεύσεις μου στο διαδίκτυο, που έχω ξεκινήσει να κάνω τουλάχιστον από το 2005).

Η αστρολογία (εφαρμοζόμενη μάλιστα στη χειρότερη εκδοχή της) αποτέλεσε - και αποτελεί ακόμη - πηγή εύκολου πλουτισμού και προβολής για αναρίθμητους/ες επιτήδειους/ες. Μια "φωνή" λοιπόν σα τη δική μου είναι ιδιαίτερα ενοχλητική για τα οικονομικά και άλλα συμφέροντα που διαπλέκονται στενά γύρω από την αστρολογία στη χώρα μας. Γι' αυτό και έχω καταστεί "persona non grata" για πολλούς/ές που χρησιμοποιούν την Αστρολογία προς "ίδιο συμφέρον" και δεν την αγαπούν ειλικρινά.

Η εκτίμηση μου είναι ότι και οι καταδικασθέντες κατατάσσονται σε κάποιες από τις κατηγορίες που μόλις περιέγραψα. Γι' αυτό και λέω ότι δεν είχα να "μοιράσω" κάτι επί του προσωπικού μαζί τους. Γίνεται φανερό αυτό και από το γεγονός ότι οι τρεις μηνυθέντες δικάστηκαν με την κατηγορία της ΑΠΡΟΚΛΗΤΗΣ (από τη δική μου πλευρά) εξύβρισης και συκοφαντικής δυσφήμισης!

Ο σκοπός μου δεν ήταν λοιπόν να δικαιωθώ εγώ σε καθαρά προσωπικό επίπεδο σε αυτή τη δίκη - αφού όλα αυτά τα χρόνια δεν είχα "στοχευτεί" από τους μηνυθέντες και τους "συμπαθούντες" τους αποκλειστικά και μόνο σε αυτό το επίπεδο.  Ούτε είχα σκοπό να κερδίσω χρήματα από αυτή τη δίκη (αν και μου το είχαν προτείνει δικηγόροι και ήταν θεμιτό -  όπως αποδείχτηκε τελικά και από την έκταση της ποινής που επέβαλε το δικαστήριο στους Θανάση Ματσώτα και Κατερίνα Σαλωνίκη: έξι μήνες φυλάκιση στον καθένα). Αν είχα διεκδικήσει κάποιο χρηματικό ποσό από αυτούς τους ανθρώπους (για την πολυετή εξύβριση και συκοφαντική δυσφήμιση που μου έκαναν και γενικότερα για την ηθική και ψυχολογική βλάβη - για το "μπούλινγκ" - που έχω υποστεί από αυτούς) το πιθανότερο είναι ότι θα τους το είχα αποσπάσει δικαίως.

Δεν επιδίωκα όμως αυτό. Ο κύριος στόχος μου ήταν να καταδικαστούν φυσικά αυτοί οι άνθρωποι για τις ανήθικες πράξεις τους και παράλληλα να κοινοποιηθεί και να γίνει ευρύτερα γνωστή αυτή η υπόθεση σε όλους/ες όσους/ες αγαπούν την Αστρολογία, έτσι ώστε να γίνουν οι κατάλληλες "ζυμώσεις", να απομονωθούν συλλογικά τα "ζιζάνια" τέτοιου τύπου και να μπορέσει να καρποφορήσει τελικά η αληθινή, εξυψωμένη Αστρολογία με Παιδεία στην Ελλάδα! Και επίσης για να δημιουργηθεί κάποια ευλογημένη στιγμή στη χώρα μας ένας φωτεινός, μη "ποδηγετημένος" πανελλήνιος αστρολογικός φορέας, που θα προωθήσει την ποιοτική Αστρολογία και τους ηθικούς αστρολόγους! Και που δεν θα επιτρέψει ποτέ ξανά σε τέτοια φαινόμενα "μπούλινγκ" να επαναληφθούν στο χώρο της Ελληνικής αστρολογικής κοινότητας!

Θωμάς Γαζής

Δεν υπάρχουν σχόλια: